Zniszczenie dokumentacji medycznej z roku 1995

19 października 2016
audyt-1200x800.png

Działając na podstawie:
– art. 29 Ustawy z dnia 6 listopada 2008 roku o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (Dz. U. z 2009 r. nr 52, poz. 417 z późniejszymi zmianami)

informujemy, że z uwagi na upływający okres przechowywania indywidualnej dokumentacji medycznej (historii chorób) pacjentów leczonych w poradniach Zespołu Przychodni Specjalistycznych Sp. z o.o. w 1995 roku może ona zostać odebrana przed zniszczeniem na wniosek pacjenta lub przedstawiciela ustawowego za pokwitowaniem.

Wniosek proszę złożyć w punkcie KSERO do 25 października 2016 r. w godzinach:
– poniedziałek, czwartek 09.30 – 16.00
– wtorek, środa, piątek 08.00 – 14.00

Zespół Przychodni Specjalistycznych w Tarnowie
Sp. z o.o.
ul. Marii Skłodowskiej-Curie 1
ul. Mostowa 6
33-100 Tarnów

NIP: 8733250820
REGON: 851800010
BDO 000034332

KRS: 0000450920, Sąd Rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia w Krakowie
XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Kapitał zakładowy: 22 102 000 zł (w całości opłacony)

2017 © - Zespół Przychodni Specjalistycznych Sp. z o.o. - Wszelkie prawa zastrzeżone. Wykonanie: Satis.net.pl

Czytanie treści Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support