Raport dostępności
MINISTERSTWO FUNDUSZY I POLITYKI REGIONALNEJ
ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego
Nazwa i adres podmiotu publicznego
Zespół Przychodni Specjalistycznych Sp.z o.o. w Tarnowie
Numer identyfikacyjny REGON
85180001000000
Stan w dniu 01.01.2021 r.
Termin przekazania: do 31.03.2021 r.
Dane kontaktowe
E-mail sekretariatu podmiotu
sekretariat@zps.tarnow.pl
E-mail kontaktowy osoby, która wypełniła formularz
anowicka@zps.tarnow.pl
Telefon kontaktowy
14 631024
Data
2021-03-30
Miejscowość
Tarnów
Lokalizacja siedziby podmiotu
Województwo
WOJ. MAŁOPOLSKIE
Powiat
Powiat tarnowski
Gmina
Tarnów (gmina wiejska)
Podmiot zobowiązany do złożenia raportu o stanie dostępności na podstawie art. 11 ust. 4. ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (UzD) do: 2) wojewody
Dział 1. Dostępność architektoniczna
Liczba budynków, w których podmiot prowadzi podstawową działalność i/lub obsługę interesantów:
2
1. Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) wolne od barier poziome i pionowe przestrzenie komunikacyjne ?
TAK
2. Czy podmiot zastosował w tym budynku (tych budynkach) rozwiązania architektoniczne, środki techniczne lub posiada zainstalowane urządzenia, które umożliwiają dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyłączeniem pomieszczeń technicznych?
TAK
3. Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i dotykowy lub głosowy?
NIE
4. Czy podmiot zapewnia (umożliwia, dopuszcza) wstęp do tego budynku (tych budynków) osobie korzystającej z psa asystującego?
TAK
5. Czy podmiot zapewnia w przypadku tego budynku (tych budynków) osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość ewakuacji lub uratowania w inny sposób? TAK
Komentarze i uwagi dotyczące dostępności architektonicznej ul.Marii Skłodowskiej Curie 1,i Mostowa 6:Strefy wejściowe do budynków – w obrębie dojść do budynków brak barier architektonicznych (wysokich krawężników, stopni, uskoków),W budynkach znajdują się szatnie, punkty informacyjne, toalety, windy dostosowane dla osób niewidomych czy niedosłyszących oraz korzystających z wózka inwalidzkiego.Na poszczególnych kondygnacjach umieszczone są czytelne informacje o numerze piętra widoczne zarówno dla osób poruszających się po budynku schodami, jak i windą. Informacje umieszczone w przestrzeni budynku są czytelne (duża i bezszeryfowa czcionka, kontrasty).Informacje umieszczone w przestrzeni budynku są widoczne zarówno w pozycji stojącej jak i siedzącej.Gabinety jak i pomieszczenia w których obsługiwani są pacjenci, oznaczone są za pomocą numerów na drzwiach.Obok terenu Zespołu Przychodni Specjalistycznych Sp. z o.o. znajdują się parkingi, nie będące własnością Przychodni.W obrębie parkingów wyznaczono miejsca parkingów dla osób z niepełnosprawnością
Dział 2. Dostępność cyfrowa
1. Liczba prowadzonych stron internetowych i udostępnianych aplikacji mobilnych, dla których podmiot posiada deklarację dostępności
Liczba stron: 0
Liczba aplikacji: 0
Strony internetowe i aplikacje mobilne, dla których podmiot posiada deklarację dostępności
2. Liczba prowadzonych stron internetowych i udostępnianych aplikacji mobilnych, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności
Liczba stron: 2
Liczba aplikacji: 0
Prosimy o podanie informacji dotyczących stron, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności:
Adres strony internetowej | www.zps.tarnow.pl |
Zgodność z UdC | Niezgodna |
Adres strony internetowej | https://bip.malopolska.pl/zpstarnow/ |
Zgodność z UdC | Niezgodna |
Prosimy o podanie informacji dotyczących aplikacji, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności:
Komentarze i uwagi dotyczące dostępności cyfrowej
Strona posiada następujące ułatwienia dla osób z niepełnosprawnościami:
– podwyższony kontrast, możliwość powiększenia wielkości liter na stronie, tryb czarno-biały, odstępy w tekście
Dział 3. Dostępność informacyjno-komunikacyjna
1. Czy podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami obsługę z wykorzystaniem niżej wymienionych sposobów/środków wspierających komunikowanie się?
a. Kontakt telefoniczny | NIE |
b. Kontakt korespondencyjny | TAK |
c. Przesyłanie wiadomości tekstowych, w tym z wykorzystaniem wiadomości SMS, MMS lub komunikatorów internetowych | NIE |
d. Komunikacja audiowizualna, w tym z wykorzystaniem komunikatorów internetowych | NIE |
e. Przesyłanie faksów | TAK |
f. Wykorzystanie tłumacza języka migowego przez strony internetowe i/lub aplikacje (tłumaczenie online) | NIE |
g. Pomoc tłumacza języka migowego – kontakt osobisty | NIE |
h. Kontakt z pomocą tłumacza-przewodnika (kontakt osobisty) | NIE |
2. Czy podmiot posiada urządzenia lub środki techniczne do obsługi osób słabosłyszących, takich jak np. pętle indukcyjne, systemy FM, systemy na podczerwień (IR), systemy Bluetooth? NIE
Liczba prowadzonych przez podmiot stron internetowych: 2
3. Czy podmiot zapewnia na tej stronie internetowej (tych stronach internetowych) informację o zakresie swojej działalności (głównych zadaniach podmiotu) w postaci: a. tekstu odczytywalnego maszynowo?
NIE
b. nagrania treści w polskim języku migowym (PJM) w postaci pliku wideo?
NIE
c. informacji w tekście łatwym do czytania (ETR)?
NIE
4. Czy podmiot zapewniał w okresie sprawozdawczym – tj. od 20.09.2019 r. do 01.01.2021 r. – na wniosek osoby ze szczególnymi potrzebami możliwość komunikacji w formie określonej w tym wniosku? NIE
Dział 4. Informacja o dostępie alternatywnym
1. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci wsparcia innej osoby? NIE
2. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci wsparcia technologicznego, w tym z wykorzystaniem nowoczesnych technologii? NIE
3. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci zmian w organizacji funkcjonowania podmiotu? NIE
4. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w sposób inny niż wymienione wyżej? NIE