POLITYKA JAKOŚCI I ŚRODOWISKOWA

Zespół Przychodni Specjalistycznych spółka z ograniczoną odpowiedzialnością chce być wzorcową przychodnią specjalistyczną w regionie świadczącą najwyższej jakości usługi medyczne. Pragniemy spełniać oczekiwania naszych pacjentów oraz współpracujących z nami jednostek medycznych.

Kierownictwo Spółki dążąc do zagwarantowania wszystkim pacjentom najwyższej jakości świadczonych usług medycznych podjęło decyzję o wdrożeniu i stosowaniu systemu zarządzania jakością zgodnego z normą ISO 9001:2015 i zarządzania środowiskowego wg normy ISO 14001:2015.

Oczekiwaną przez Pacjenta jakość osiągamy przez:

  1. Zapewnienie Pacjentom pełnej realizacji praw;
  2. Zatrudnianie wysoko wykwalifikowanych doświadczonych specjalistów;
  3. Systematyczne podnoszenie kwalifikacji personelu;
  4. Zapewnienie stałej współpracy z konsultantami wojewódzkimi;
  5. Promocję zdrowia;
  6. Profilaktykę;
  7. Wyposażanie ZPS Sp. z o.o.. w wysokiej jakości sprzęt medyczny;
  8. Utrzymywanie w dobrym stanie majątku;
  9. Dalszą modernizację i rozbudowę;
  10. Ciągłą poprawę organizacji pracy;
  11. Kompetentne kierownictwo działające sprawnie i etycznie oraz odpowiedzialność wobec naszych pracowników i zapewnienie im poczucia bezpieczeństwa w pracy;
  12. Zaangażowanie pracowników wszystkich szczebli w realizację polityki jakości;
  13. Spełnianie wymagań i ciągłe doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością.

Dbałość o środowisko realizujemy poprzez:

  1. Postępowanie zgodnie z zobowiązaniami dotyczącymi ochrony środowiska i innymi uregulowaniami środowiskowymi;
  2. Zapobieganie zanieczyszczeniom, ciągłą poprawę w zakresie oddziaływania na środowisko;
  3. Optymalizację zużycia energii cieplnej i energii elektrycznej, właściwego zarządzania odpadami, bezpieczeństwa środowiskowego używanych substancji chemicznych.

Zdrowie i życie ludzkie jest największą wartością, dlatego chcemy dołożyć wszelkich starań, by nasza opieka nad Pacjentami dawała Im poczucie bezpieczeństwa i troski. Pragniemy, aby wizyta w naszej Spółce przebiegała w warunkach jak najbardziej komfortowych dla Pacjenta.

Naszym celem jest maksymalne skrócenie czasu oczekiwania na kontakt z lekarzami oraz stworzenie przyjaznej i miłej atmosfery. Wciąż usprawniamy system rejestracji i przyjmowania Pacjentów, co ma zagwarantować Pacjentom sprawny przebieg wizyty w naszej Spółce.

Nasz personel deklaruje ciągłe podnoszenie swoich kwalifikacji zawodowych poprzez aktywne uczestnictwo w wewnętrznych i zewnętrznych szkoleniach.

Od systemu zarządzania jakością oczekujemy usystematyzowania i udokumentowania zadań procesów i operacji, lepszego zrozumienia załogi dla spraw Spółki i pacjentów, zadowolenia pacjentów z rzetelnej i wiarygodnej usługi a także silniejszej pozycji ZPS Sp. z o.o. na rynku i lepszych perspektyw na przyszłość.

Powyższa Polityka jest znana i rozumiana przez wszystkich pracowników Spółki oraz planowo przeglądana pod względem przydatności przez Kierownictwo.

POLITYKA JAKOŚCI I ŚRODOWISKOWA SKAN



Zespół Przychodni Specjalistyczych w Tarnowie
Sp. z o.o.
ul. Marii Skłodowskiej-Curie 1
ul. Mostowa 6
33-100 Tarnów

NIP: 8733250820
REGON: 851800010

Wykonanie: Satis.net.pl . 2017. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Czytanie treści Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support