Zespół Przychodni Specjalistycznych spółka z ograniczoną odpowiedzialnością chce być wzorcową przychodnią specjalistyczną w regionie świadczącą najwyższej jakości usługi medyczne. Pragniemy spełniać oczekiwania naszych pacjentów oraz współpracujących z nami jednostek medycznych.
Kierownictwo Spółki dążąc do zagwarantowania wszystkim pacjentom najwyższej jakości świadczonych usług medycznych podjęło decyzję o wdrożeniu i stosowaniu systemu zarządzania jakością zgodnego z normą ISO 9001:2015 i zarządzania środowiskowego wg normy ISO 14001:2015.
Oczekiwaną przez Pacjenta jakość osiągamy przez:
Dbałość o środowisko realizujemy poprzez:
Zdrowie i życie ludzkie jest największą wartością, dlatego chcemy dołożyć wszelkich starań, by nasza opieka nad Pacjentami dawała Im poczucie bezpieczeństwa i troski. Pragniemy, aby wizyta w naszej Spółce przebiegała w warunkach jak najbardziej komfortowych dla Pacjenta.
Naszym celem jest maksymalne skrócenie czasu oczekiwania na kontakt z lekarzami oraz stworzenie przyjaznej i miłej atmosfery. Wciąż usprawniamy system rejestracji i przyjmowania Pacjentów, co ma zagwarantować Pacjentom sprawny przebieg wizyty w naszej Spółce.
Nasz personel deklaruje ciągłe podnoszenie swoich kwalifikacji zawodowych poprzez aktywne uczestnictwo w wewnętrznych i zewnętrznych szkoleniach.
Od systemu zarządzania jakością oczekujemy usystematyzowania i udokumentowania zadań procesów i operacji, lepszego zrozumienia załogi dla spraw Spółki i pacjentów, zadowolenia pacjentów z rzetelnej i wiarygodnej usługi a także silniejszej pozycji ZPS Sp. z o.o. na rynku i lepszych perspektyw na przyszłość.
Powyższa Polityka jest znana i rozumiana przez wszystkich pracowników Spółki oraz planowo przeglądana pod względem przydatności przez Kierownictwo.