ANKIETA ZADOWOLENIA PACJENTA – SPECJALISTYKA

Szanowny Pacjencie!

Zaufałeś nam korzystając z naszych usług medycznych. Jesteśmy Ci bardzo wdzięczni. Pragniemy dołożyć wszelkich starań, aby nasze usługi medyczne spełniały Twoje oczekiwania i dlatego prosimy o wypełnienie poniższej ankiety.

Dziękujemy za czas poświęcony na wypełnienie ankiety.

Zarząd Zespołu Przychodni Specjalistycznych sp. z o.o.

 








    * Pola z gwiazdką są wymagane
     Oceniana Poradnia: * 

     1. Sposób rejestracji: 


     2. Możliwość nawiązania połączenia telefonicznego z rejestracją (dotyczy tylko rejestracji telefonicznej): 


    0 – Nie dotyczy1 – Nie do przyjęcia2 – Niezadowalająca3 – Zadowalająca4 – Dobra5 – Bardzo dobra6 – Celująca


    0 – Nie dotyczy1 – Mało ważne2 – Średnio ważne3 – Ważne4 – Bardzo ważne

     3. Zrozumiałość przekazanych przez rejestrację informacji (nie bierzemy pod uwagę terminu wizyty): 


    1 – Nie do przyjęcia2 – Niezadowalająca3 – Zadowalająca4 – Dobra5 – Bardzo dobra6 – Celująca


    1 – Mało ważne2 – Średnio ważne3 – Ważne4 – Bardzo ważne

     4. Stosunek pracowników rejestracji do pacjenta: 


    1 – Nie do przyjęcia2 – Niezadowalająca3 – Zadowalająca4 – Dobra5 – Bardzo dobra6 – Celująca


    1 – Mało ważne2 – Średnio ważne3 – Ważne4 – Bardzo ważne

     5. Jasność diagnozy i zaleceń lekarskich: 


    1 – Nie do przyjęcia2 – Niezadowalająca3 – Zadowalająca4 – Dobra5 – Bardzo dobra6 – Celująca


    1 – Mało ważne2 – Średnio ważne3 – Ważne4 – Bardzo ważne

     6. Okazywanie zrozumienia i zainteresowania przez lekarzy: 


    1 – Nie do przyjęcia2 – Niezadowalająca3 – Zadowalająca4 – Dobra5 – Bardzo dobra6 – Celująca


    1 – Mało ważne2 – Średnio ważne3 – Ważne4 – Bardzo ważne

     7. Czystość i warunki higieniczne: 


    1 – Nie do przyjęcia2 – Niezadowalająca3 – Zadowalająca4 – Dobra5 – Bardzo dobra6 – Celująca


    1 – Mało ważne2 – Średnio ważne3 – Ważne4 – Bardzo ważne

     8. Opieka pielęgniarska: 


    TAKNIE


    0 – Nie korzystam1 – Nie do przyjęcia2 – Niezadowalająca3 – Zadowalająca4 – Dobra5 – Bardzo dobra6 – Celująca

     9. Czy został Pan/Pani przyjęty przez lekarza zgodnie z godziną rejestracji?: * 

    TakNie, nastąpiło opóźnienie : od 30 – 60 minutNie, nastąpiło opóźnienie : powyżej 60 minut

     10. Czas oczekiwania na rejestrację: * 

    do 15 minut15 – 30 minut30 – 45 minutpowyżej 45 minut

     Uwagi i inne spostrzeżenia: 

    Zespół Przychodni Specjalistycznych w Tarnowie
    Sp. z o.o.
    ul. Marii Skłodowskiej-Curie 1
    ul. Mostowa 6
    33-100 Tarnów

    NIP: 8733250820
    REGON: 851800010
    BDO 000034332

    KRS: 0000450920, Sąd Rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia w Krakowie
    XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
    Kapitał zakładowy: 22 102 000 zł (w całości opłacony)

    2017 © - Zespół Przychodni Specjalistycznych Sp. z o.o. - Wszelkie prawa zastrzeżone. Wykonanie: Satis.net.pl

    Czytanie treści Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support