ANKIETA ZADOWOLENIA PACJENTA – SPECJALISTYKA

Szanowny Pacjencie!

Zaufałeś nam korzystając z naszych usług medycznych. Jesteśmy Ci bardzo wdzięczni. Pragniemy dołożyć wszelkich starań, aby nasze usługi medyczne spełniały Twoje oczekiwania i dlatego prosimy o wypełnienie poniższej ankiety.

Dziękujemy za czas poświęcony na wypełnienie ankiety.

Zarząd Zespołu Przychodni Specjalistycznych sp. z o.o.

 






* Pola z gwiazdką są wymagane
 Oceniana Poradnia: * 

 1. Możliwość nawiązania połączenia telefonicznego z rejestracją: 


1 – Nie do przyjęcia2 – Niezadowalająca3 – Zadowalająca4 – Dobra5 – Bardzo dobra6 – Celująca


1 – Mało ważne2 – Średnio ważne3 – Ważne4 – Bardzo ważne

 2. Zrozumiałość przekazanych przez rejestrację telefoniczną informacji (nie bierzemy pod uwagę terminu wizyty): 


1 – Nie do przyjęcia2 – Niezadowalająca3 – Zadowalająca4 – Dobra5 – Bardzo dobra6 – Celująca


1 – Mało ważne2 – Średnio ważne3 – Ważne4 – Bardzo ważne

 3. Stosunek do pacjenta pracowników rejestracji przy okienku: 


1 – Nie do przyjęcia2 – Niezadowalająca3 – Zadowalająca4 – Dobra5 – Bardzo dobra6 – Celująca


1 – Mało ważne2 – Średnio ważne3 – Ważne4 – Bardzo ważne

 4. Zrozumiałość przekazanych przez rejestrację przy okienku informacji (nie bierzemy pod uwagę terminu wizyty): 


1 – Nie do przyjęcia2 – Niezadowalająca3 – Zadowalająca4 – Dobra5 – Bardzo dobra6 – Celująca


1 – Mało ważne2 – Średnio ważne3 – Ważne4 – Bardzo ważne

 5. Jasność diagnozy i zaleceń lekarskich: 


1 – Nie do przyjęcia2 – Niezadowalająca3 – Zadowalająca4 – Dobra5 – Bardzo dobra6 – Celująca


1 – Mało ważne2 – Średnio ważne3 – Ważne4 – Bardzo ważne

 6. Okazywanie zrozumienia i zainteresowania przez lekarzy: 


1 – Nie do przyjęcia2 – Niezadowalająca3 – Zadowalająca4 – Dobra5 – Bardzo dobra6 – Celująca


1 – Mało ważne2 – Średnio ważne3 – Ważne4 – Bardzo ważne

 7. Czystość i warunki higieniczne: 


1 – Nie do przyjęcia2 – Niezadowalająca3 – Zadowalająca4 – Dobra5 – Bardzo dobra6 – Celująca


1 – Mało ważne2 – Średnio ważne3 – Ważne4 – Bardzo ważne

 8. Opieka pielęgniarska: 


TAKNIE


0 – Nie korzystam1 – Nie do przyjęcia2 – Niezadowalająca3 – Zadowalająca4 – Dobra5 – Bardzo dobra6 – Celująca

 9. Czy został Pan/Pani przyjęty przez lekarza zgodnie z godziną rejestracji?: * 

TakNie, nastąpiło opóźnienie : od 30 – 60 minutNie, nastąpiło opóźnienie : powyżej 60 minut

 10. Czas oczekiwania na rejestrację: * 

do 15 minut15 – 30 minut30 – 45 minutpowyżej 45 minut

 Uwagi i inne spostrzeżenia: 

Zespół Przychodni Specjalistyczych w Tarnowie
Sp. z o.o.
ul. Marii Skłodowskiej-Curie 1
ul. Mostowa 6
33-100 Tarnów

NIP: 8733250820
REGON: 851800010

Wykonanie: Satis.net.pl . 2017. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Czytanie treści Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support