Polityka Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji
W celu realizacji założeń normy ISO/IEC 27001, Zarząd Zespołu Przychodni Specjalistycznych sp. z o.o.
ustanawia System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji zgodny z wymaganiami
międzynarodowej normy: ISO/IEC 27001. Za wdrożenie, utrzymanie, monitorowanie
i doskonalenie Systemu Zarządzania odpowiada w pierwszej kolejności Pełnomocnik ds. Systemu
Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji a następnie Koordynator ds. Bezpieczeństwa Informacji,
Koordynator ISO, Koordynator Bezpieczeństwa Osobowego, Koordynator Bezpieczeństwa Fizycznego,
Koordynator Bezpieczeństwa Teleinformatycznego.
Polityka Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji określa następujące cele:
- ciągłe doskonalenie Systemu opartego o normę ISO/IEC 27001,
- podnoszenie poziomu bezpieczeństwa informacji przetwarzanych w Przychodni poprzez
systematyczny monitoring wprowadzanych zabezpieczeń oraz monitorowanie zdarzeń
niepożądanych, - Systematyczne podnoszenie kwalifikacji i świadomości personelu,
- Zapewnienie zgodności z wymaganiami prawnymi.
Cele Polityki będą realizowane poprzez:
- Zapewnienie poufności i integralności przetwarzanych danych,
- Przydzielenie dostępu do informacji tylko osobom upoważnionym,
- Podnoszenie świadomości pracowników i klientów w zakresie bezpiecznego korzystania
z zasobów informatycznych, - zapewnienie zgodności z wymaganiami prawnymi, regulacjami wewnętrznymi oraz zapisami
umownymi.