Nowa rejestracja ZPS oceniona na piątkę

29 marca 2017
DSC8535.jpg

Bardzo dobrze – taką ocenę otrzymała nowa rejestracja Zespołu Przychodni Specjalistycznych w Tarnowie od zdecydowanej większości ankietowanych. Sondaż został przeprowadzony w bezpośrednich rozmowach z osobami oczekującymi na rejestrację. Przepytano około 70 osób w różnych dniach i porach. Wszystko po to, aby uzyskać najbardziej możliwie pełną wiedzę w celu sprawdzenia i ewentualnej poprawy systemu.

Przypomnijmy, rejestracja w zmienionej formie funkcjonuje od kilku miesięcy, po otwarciu nowego budynku ZPS przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie. Obecnie należy wybrać stosowną opcję w biletomacie, pobrać bilet z numerem i oczekiwać na wyświetlenie oraz wywołanie do odpowiedniego stanowiska.

– W związku z otwarciem nowej części budynku przychodni, a co za tym idzie nowej rejestracji, pacjenci zyskali większą powierzchnię poczekalni, jak również lepszy komfort obsługi poprzez wprowadzenie rejestracji przy wykorzystaniu biletomatu. Pacjent pobiera bilet i oczekuje na swoją kolej. Powoduje to większy porządek w rejestracji, a w konsekwencji zmniejszenie napięć między pacjentami. Unikamy konfliktów na tle – kto ma pierwszy podejść do stanowiska – mówi Dorota Lubaś, kierownik rejestracji ogólnej ZPS. Podobne odczucia mają pacjenci.

– Jestem osobą starszą i bez większych trudności poradziłam sobie z rejestracją. Monitory są czytelne, a komunikaty dźwiękowe zrozumiałe – powiedziała jedna z ankietowanych kobiet. Rzecz jasna byli też pacjenci, którzy nie do końca potrafili odnaleźć się w nowym warunkach.

– Na szczęście z pomocą przychodzą rejestratorki. Za pierwszym razem nie wiedziałam, co wybrać. Po chwili podeszła do mnie pani z rejestracji i podpowiedziała, jakie kroki mam wykonać. Przy kolejnej wizycie nie miałam już problemów – stwierdza pani Aneta, która w ZPS leczy się już od dekady.

W ankiecie pytano o trzy aspekty: funkcjonalność i obsługę systemu, komfort oczekiwania na rejestrację, a także zachowanie personelu rejestracji. Pacjenci mogli wystawić oceny: negatywną, wiele do poprawy, dostateczną, dobrą i bardzo dobrą. W 99 procentach rejestratorki otrzymały ocenę bardzo dobrą bądź przynajmniej dobrą. Wiele pochwał dotyczyło również komfortu oczekiwania.

– Zmiana zdecydowanie na plus. Pamiętam czasy, gdy staliśmy w kolejkach w małym korytarzu. Obecnie do dyspozycji mamy dużą przestrzeń i wygodne siedziska. Można spokojnie usiąść i coś przekąsić w oczekiwaniu na rejestrację – zauważa Tomasz, który do ZPS przyjeżdża z jednej z podtarnowskich miejscowości.

Przy okazji ankiety nie brakowało też spostrzeżeń dotyczących czasu oczekiwania na wizytę u najbardziej obleganych specjalistów. W tym przypadku jednak możliwości ZPS są ograniczone przez kontrakty z Narodowego Funduszu Zdrowia. Należy pamiętać, że przychodnią jest największą w Tarnowie i okolicach. Co roku oferta medyczna ZPS cieszy się rosnącą popularnością, ze wsparcia specjalistów ZPS korzysta prawie 170 tys. pacjentów, a liczba wykonanych świadczeń przekracza 1 milion.

Zespół Przychodni Specjalistycznych zaprasza pacjentów do przesyłania wszelakich opinii na adres mailowy promocja@zps.tarnow.pl. Wasza opinia jest dla nas najważniejsza.

Zespół Przychodni Specjalistycznych w Tarnowie
Sp. z o.o.
ul. Marii Skłodowskiej-Curie 1
ul. Mostowa 6
33-100 Tarnów

NIP: 8733250820
REGON: 851800010

Wykonanie: Satis.net.pl . 2017. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Od dnia 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako “RODO”, lub “Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”). W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywa. W zakładce RODO znajdziesz pełną informacje na ten temat.

Czytanie treści Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support